Upravljanje stavb
Upravljanje stavb v osnovi delimo na štiri osnovna področja opravil, ki so bolj natančno opredeljena spodaj.
Organizacijsko - administrativna opravila
- Pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter ažuriranje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih.
- Pridobitev, nastavitev in ažuriranje evidenc o posameznih delih in skupnih prostorih.
- Zbiranje in posredovanje podatkov potrebnih za vzpostavitev in vodenje katastra stavb.
- Sporočanje o spremembah lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi Republike Slovenije.
- Koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov.
-
Omogočanje vpogleda v pogodbe, sklenjene s tretjimi osebami glede poslov obratovanja in vzdrževanja večstanovanjske stavbe.
Tehnično - strokovna opravila
- Pregled stanovanjske stavbe ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi.
- Izdelava načrta vzdrževanja (za obdobje enega do petih let) stanovanjske stavbe, organiziranje obravnave načrta ter njegove verifikacije po lastnikih.
- Izdelava terminskega plana izvedbe načrta z oceno predvidenih stroškov vzdrževanja.
- Izračun mesečnega prispevka v rezervni sklad in obveščanje etažnih lastnikov v tej zvezi.
- Aktivno sodelovanje ob nesrečah oz. škodnih premerih za zavarovalnico.
- Izpolnitev in oddaja odškodninskih zahtevkov na zavarovanico.
- Popis, objava del ter zbiranje ponudb, cenikov, predračunov.
- Izdaja naročil za vzdrževalna dela manjše vrednosti.
- Pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del.
- Priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o servisiranju (redna servisna dela na skupnih delih in napravah).
- Organiziranje nadzora pri izvajanju del.
- Izdelava letnega poročila o delu upravnika za posamezno večstanovanjsko stavbo.
- Organizacija odprave napak v garancijski dobi.
- Organizacija nalog, potrebnih za izvršitev inšpekcijskih odločb.
-
Oštevilčenje in označitev stanovanj in drugih prostorov z identifikacijskimi oznakami po 7. členu stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 in 18/04 ZVKSES).
Finančno - računovodska in knjigovodska opravila
- Vodenje sredstev računa rezervnega sklada in gospodarno ravnanje z njimi.
- Ugotavljanje finančnih obveznosti, razdelitev stroškov v skladu s pogodbo o medsebojnih razmerjih, izdelava in dostava obračunov.
- Vodenje evidenc obveznosti etažnih lastnikov.
- Opominjanje dolžnikov s strani upravnikov v primerih, ki jih določa zakon ali pogodba.
- Evidentiranje akontativnih in drugih prihodkov po virih ter poravnava obveznosti.
- Vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja.
- Izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc.
-
Izdelava letnih obračunov obveznosti in vplačil upravljanja.
Pravno - premoženjska opravila
- Zastopanje lastnikov pred upravnimi organi.
- Vlaganje tožb v imenu etažnih lastnikov za plačilo stroškov in obveznosti, ki bremenijo etažne lastnike.
- Vložitev izključitvene tožbe v imenu etažnih lastnikov.
- Zbiranje podatkov, potrebnih za prijavo vpisa registrskih podatkov v kataster stavb.
- Prijava vpisa stanovanj in nestanovanjskih posameznih delov Geodetski upravi Republike Slovenije v skladu s 189. členom stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 in 18/04 ZVKSES).